Noonakliniken på Allt för Hälsan 10-12 november

Hej kära läsare!

Imorgon startar mässan “Allt för Hälsan” den 10-12 november på Stockholmsmässan i Älvsjö. Självklart kommer Noonakliniken att finnas där. Det är en spännande möjlighet för oss att träffa er alla och dela med oss av vår passion för hälsa och välbefinnande. Vi ser verkligen fram emot den kommande helgen, fylld med inspiration, kunskap och möten.

Nina tar scenen på Speakers Corner

Vi är särskilt glada över att vår grundare Nina kommer att hålla en inspirerande dragning på fredag kl 13 i Speakers Corner. Hennes engagemang för klimakteriet och hennes expertis inom området kommer säkerligen att göra detta till ett sevärt tillfälle. Nina kommer att dela med sig av insikter, tips och kanske till och med några hemligheter för att må bra under klimakteriet.

Kom gärna förbi och ta del av denna spännande presentation.

Besök vår monter under helgen, B10:30

Vår monter B10:30 kommer att vara öppen under hela mässan och vi ser verkligen fram emot att träffa er där. Det kommer att vara en gyllene tillfälle att lära känna Noonaklinikens filosofi och vår strävan efter att göra skillnad i kvinnors liv. Ni är välkomna att ställa frågor och ta del av vår kunskap och erfarenhet. Vårt team av experter kommer att finnas där för att erbjuda personliga råd och vägledning.

Ta er tid och planera in ett besök hos oss på mässan. Vi ser fram emot att träffa er!

Med vänlig hälsning,

Noonakliniken